کوشش اوبر برای دریافت مجوز خودروهای خودران پس از تصادف مرگبارش

به گزارش وبلاگ آپلود، اوبر برای دریافت مجوز از ایالت پنسیلوانیا کوشش می کند. این مجوز برای ادامه آزمایش خودروهای بدون راننده این شرکت در جاده های عمومی است.

کوشش اوبر برای دریافت مجوز خودروهای خودران پس از تصادف مرگبارش

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ آپلود؛ اوبر(Uber) در حال کوشش برای دریافت مجوز از ایالت پنسیلوانیا برای ادامه آزمایش تاکسی های خودرانش در جاده های عمومی است. این شرکت هفت ماه پیش تصادف مرگباری در آریزونا داشته است.

این شرکت در روز جمعه گزارش ایمنی خودروهای خودرانش را به اداره ایمنی ترافیک شهری ایالات متحده آمریکا فرستاد. اوبر ششمین شرکتی است که این کار را انجام داده است. در آن، اوبر تعهد داد که در بازنگری آزمایش خودروهایش دو کارمند در هر وسیله نقلیه خودمختار حضور داشته باشند، ترمز اتوماتیک فعال باشد و به شدت ایمنی رانندگی کنترل گردد.

این شرکت گفت که در حال حاضر نظارت شخص ثالث بر روی رانندگی ایمن خودروهایش را در اختیار دارد. همچنین او محدودیت هایی برای میزان زمان رانندگی در هر روز برای خودروهای خودران در نظر گرفته است. اتومبیل های این شرکت در حال حاضر در زمینه تاخیر عملکرد سیستم بهبود یافته اند. اوبر در گزارش خود گفت: ما در حال حاضر قادر به شناسایی اشیا و افراد در زمان کوتاه تری هستیم و واکنش های ایمن را سریع تر انجام می دهیم.

یک ولوو خودران، در ماه مارس سال گذشته، ایلین هرزبرگ 49 ساله را کشت. وسیله نقلیه مذکور از سیستم ترمز اتوماتیک کارخانه استفاده نمی کرد و فقط یک راننده ایمنی داشت. پلیس گفت که در هنگام تصادف، راننده در حال پخش یک برنامه تلویزیونی بر روی تلفن خود بود، که محققان آن را کاملا اجتناب ناپذیر می دانستند. این تصادف اولین مرگ ناشی از برخورد یک ماشین خودران با عابر بود. این اتفاق به عنوان یک بحران قابل توجه برای صنعت خودروهای بدون راننده دیده می گردد.

داراخسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر، در یک گزارش گفت که این شرکت عمیقا از تصادف پیش آمده پشیمان است و برای کسب اعتماد دوباره مرد سیاست شفافیت و ارتباط باز با مردم را در پیش گرفته است.

باید دید آیا این شرکت می تواند بار دیگر نظر مردم را جلب کند تا بتواند خودروهای خود را در سطح شهر به حرکت درآورد؟

بیشتر بخوانید: احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کوشش اوبر برای دریافت مجوز خودروهای خودران پس از تصادف مرگبارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش اوبر برای دریافت مجوز خودروهای خودران پس از تصادف مرگبارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید