تفویض اختیارات قانونی شهردار، تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران- اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی امروز خود چند لایحه شهرداری را مورد آنالیز و تصویب قرار ددادند که از آن جمله می توان به لایحه دوفوریتی تفویض اختیارات قانونی شهر و بعلاوه لایحه دوفوریتی حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز اشاره نمود.

تفویض اختیارات قانونی شهردار، تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز

به گزارش خبرنگار مادر تبریز، لایحه دوفوریتی شهردرای تبریز مبنی بر حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت با قید دوفوریت صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز مورد آنالیز نهاده شد که اعضای شورای شهر ابتدا با دوفوریت لایحه موافقت و به تصویب رساندند.

در ادامه آنالیز این لایحه، پیشنهاد افزایش صد در صدی مبلغ این لایحه به وسیله اعضای شورای شهر ارائه شد که با موافقت شهرداری تبریز اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان به منظور حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

در ادامه جلسه این هفته شورای شهر، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در مورد تجویز تفویض کلیه اختیارات قانونی شهرداری تبریز، به یعقوب هوشیار، اعلام وصول شد که اعضای شورای شهر ابتدا به دوفوریت این لایحه رأی داده و سپس خود لایحه را به تصویب رساندند.

جلسه شورای شهر با سخنرانی و اعلام برنامه یعقوب هوشیار، شهردار تبریز ادامه یافته و پس از آن نیز اعضای شورای شهر به ارائه نظرات درباره برنامه های شهر پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تفویض اختیارات قانونی شهردار، تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفویض اختیارات قانونی شهردار، تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید