تعبیر خواب پروانه - دیدن پروانه در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش وبلاگ آپلود، پروانه حشره ای است که با رنگ ها و جذابیت بی نظیرش همه چشم ها را محسور خود می نماید. با توجه به همین استدلال معبرین اسلامی دیدن پروانه در خواب را سمبلی از هوس و شهوت دانسته اند. البته تحلیلگران خواب و رویا احتیاج به آرامش روانی را از دیگر معانی دیدن پروانه در خواب می دانند.

تعبیر خواب پروانه - دیدن پروانه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب پروانه

محمد بن سیرین: تعبیر پروانه، مرد ضعیف و نادانی است که با نادانی اش خود را به هلاکت می اندازد.

منوچهر مطیعی تهرانی: پروانه در خواب های ما معرف سبکی و جلفی نیز هست. چنانچه در خواب خود فقط پروانه ای دیدید که به تماشای آن ایستاده بودید، ضمیر ناخودمطلع شما از طلوع یک هوس در زندگیتان خبر می دهد و اینکه به پیروی از این هوس خود را خوار می کنید.

کارل گوستاو یونگ:

  • پروانه در خواب تان نشانه طول عمر، خلاقیت، عاشقانه، شادی و معنویت است. شما ممکن است یک طریقه جدید فکری را تجربه کنید. یا شما یک نوع تغییر تحول را تجربه می کنید.
  • تعبیر دیگر خواب پروانه به این اشاره دارد که احتیاج دارید آرام بگیرید. شما در زندگی تان تمرکز ندارید. شما تمایل دارید که از یک چیز به چیز دیگر بپرید.
  • دیدن دو پروانه در خواب تان بیانگر عاشقانه و یک ازدواج طولانی و شاد است. اگر شما چندین پروانه در خوابتان ببینید، نمادی از مقبول بودن، رشد، الهام و آزادی است.

لوک اویتنهاو:

پروانه: بی وفایی، خیانت.

لیلا برایت: مشاهده پروانه در خواب، بیانگر آشنایی با افراد غیرقابل اعتماد است.

آنلی بیتون:

  • دیدن پروانه میان گل ها و بر فراز چمن های سبز در خواب، دلالت بر آن دارد که کامیاب و پیروز خواهید شد.
  • اگر پروانه ها را در حال پرواز ببینید، نشانه آن است که از دوستانی که دور از شما زندگی می نمایند توسط نامه یا افرادی که با آنان ملاقات داشته اند، باخبر خواهید شد.

معبرین غربی:

اگر به فرهنگ عامه چینی نگاهی بیاندازیم، پروانه خود نشانگر مرگ و میر است. یک پروانه سفید طبق اساطیر ژاپنی با مرگ و عزیمت همراه است. رویای پروانه ها، همانطور که گفته شد، نشان دهنده روح شما، تجدید، تولد دوباره، غلبه بر موقعیت های متناقض و سخت و در نهایت تحول است. البته نحوه پملاقات شدن پروانه نیز، به همان اندازه، در خواب مهم است.

از آنجا که پروانه ها اغلب رنگ های زیبایی را نمایش می دهند، این می تواند نمایانگر خصوصیات شخصی شما باشد. به اعتقاد بعضی، پروانه ها هنگامی که در حال تحول هستیم، در رویاهای ما نمایان می شوند. به سادگی، چنین خوابی می تواند نشانگر این باشد که شما آزادی کافی برای تحول زندگی حال حاضر خود را دارید. پروانه ها با زیبایی همراه هستند. آن ها شش پا دارند و عدد 6 نیز به تولد دوباره مربوط است. همه ما چرخه زندگی یک پروانه را در جوانی می آموزیم.

در سراسر دنیا، 28000 گونه پروانه وجود دارد که عموما هم در آب و هوای گرمسیری یافت می شوند. چون بال های آن ها شفاف است، این همچنین می تواند نماینده ی وضعیتی باشد که شما در آینده با آن روبرو خواهید شد و مطمئن نیستید که در نهایت به تولد جدیدی از تحولات ختم می گردد یا خیر.

همانطور که گفته شد، پروانه ها نماد دگرگونی هستند. تحول می تواند توسط راهنماهای معنوی ایجاد گردد. اگر خواب شما شامل دیدن یک پروانه است، بنابراین این بدان معناست که رویای شما تا حد زیادی با نگرش شما به زندگی و فرایند زندگی مرتبط است.

پروانه ها، با دگردیسی و پیشرفت طبیعی در زندگی همراه هستند. چیزی ممکن است در زندگی شما اشتباهی باشد، یا در یک تعبیر مثبت تر، همه چیز در زندگی تان طبق روال است. عنصر اصلی در رابطه با نماد پروانه تغییر و تحول در خود است. تمرکز در این رویا بر آزادی احساسات است. اگر شما هم پروانه و شاپرک در خواب ببینید، این می تواند نشان دهنده آن باشد که تغییری که باید ایجاد کنید، از پیش شروع شده است. اگر شما پروانه ای را ببینید که در خواب و در میان گل ها پرواز می نماید، این می تواند به معنای روابطی باشد که در طول زمان اتفاق خواهند افتاد.

تعبیر خواب دریافت پروانه

مطیعی تهرانی:

  • اگر به دنبال پروانه ای می دویدید و می خواستید او را بگیرید خواب شما می گوید که به دنبال هوس می روید که رسیدن یا نرسیدن به آن تغییری در زندگی شما پدید نمی آورد.
  • چنانچه مردی سالمند و متکفل یک خانواده در خواب ببینید که به دنبال پروانه ای می رود یا پروانه ای را گرفته به نوشته ابن سیرین ضعف و نادانی خود را بروز می دهد که درشان و مرتبه او نیست.
  • دریافت و حبس کردن پروانه در شیشه یا خشکاندن آن در آلبوم و کتاب تقوی و پاکی و پرهیزکاری است.

لیلا برایت: اگر در خواب ببیند که پروانه ای گرفته اید، به این معنا است که دچار خیانت می شوید.

دیدن پروانه در خواب

تعبیر خواب کشتن پروانه

ابراهیم کرمانی: اگر ببینی پروانه را کشتی یا در دست تو هلاک شده است، فرزندت هلاک می گردد.

کارل گوستاو یونگ:

  • خواب کشتن پروانه بیانگر این است که شما خیلی سطحی هستید.
  • تعبیر دیگر این خواب به این ماهیت شما اشاره دارد که می خواهید تمام عشق و توجه یک نفر را از آن خود کنید.
  • دیدن پروانه مرده در خواب تان به اهداف شما اشاره دارد که درک نشده است.

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که پروانه ای را به عمد کشتید خواب شما می گوید که باطناً نمی خواهید هوس باز شناخته شوید ولی در زندگی شما پیش می آید که باید با هوشیاری و دانایی با آن برخورد کنید.

تعبیر خواب پروانه رنگی

معبرین غربی: رنگ پروانه ای که در خواب می بینید نیز بسیار مهم است و این می تواند دید دقیق تری درباره رویای شما ارائه دهد. اکنون شما به خوبی در خصوص ارتباط تغییر و تحول و پروانه ها در خواب مطلع هستید، اما بسته به رنگ پروانه، چنین خوابی می تواند همچنین نشانی از رستاخیز داشته باشد.

مطیعی تهرانی: به طور کلی پروانه بیشتر هوس است و داشتن آن هوس بازی است و پروانه عظیم و خوش رنگ که نقوش زیبا روی پر و بال خویش دارد یک زن خوب روی است و نوشته اند که به دنبال چنین پروانه ای دویدن و رفتن استقبال از مهلکه است. اگر پروانه ای پرواز کنان آمد و بر دست و سر شما نشست جذبه ای و هوسی شما را اغوا می نماید و فریب می دهد.

تعبیر خواب پروانه سفید

معبرین غربی: در صورتی که پروانه درون خواب شما، به رنگ سفید باشد، رویای شما با صلح روحتان در ارتباط است. در اینجا پیغام این است که هر روز باید به مانند هدیه ای برای شما باشد که نباید با مسائل و گرفتاری های گذشته ، آن را تلف کنید. این بدان معناست که شما باید هر روز را با نگاهی تازه شروع کنید. شاید شما مدت طولانی ای به دنبال تغییر بوده اید، و رویای شما از پروانه سفید می خواهد به شما بگوید که تا زمانی که تغییر را ایجاد نکنید، رخ نمی دهد!

سخن آخر

اجزا دیده شده در رویا مانند قطعات پازلی هستند که برای درک از نتیجه نهایی باید کنار هم چیده شوند. چنانچه پروانه در موضوع خواب شما قرار گرفته است می توانید از تفاسیر گفته شده برای مطلعی از فضای کلی خواب استفاده نمایید.

منبع: مجله انگیزه

به "تعبیر خواب پروانه - دیدن پروانه در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب پروانه - دیدن پروانه در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید