تارتار: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست، باید هوشمندانه عمل کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت سعی خود را می کنیم تا از این مرحله نیز عبور کنیم.

تارتار: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست، باید هوشمندانه عمل کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز(یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: تفاوت مسابقات جام حذفی با مسابقات لیگ برتر این است که در رقابت های حذفی و در طول 90 یا 120 دقیقه بازی جایی برای اشتباه وجود ندارد. تیمی که اشتباه بکند از جریان رقابت ها کنار می رود. باید هوشمندانه عمل کنیم. درصد اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هم از روزی که مربی جدید خود را در اختیار گرفته است، تیم خوبی شده است. آن ها که ضد فوتبال بازی نمی کند و قابل احترام هستند. سعی خود را می کنیم تا از این مرحله نیز عبور کنیم و در مراحل بالاتر قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره محروم و یا مصدوم های تیم خود در بازی فردا گفت: بازیکنان ما کمی مصدومیت دارند، عباس عسگری هم از گذشته مصدوم است و انشاءاللّه به بازی فردا برسد.

تارتار درباره جدایی سوشا مکانی دروازبان تیم نفت مسجد سلیمان از این تیم گفت: درباره این موضوع بازیکنان و باشگاه باید پاسخگو باشند چرا که من در جریان قرارداد آنها نیستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست، باید هوشمندانه عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست، باید هوشمندانه عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید