بیژن: انتظار داشتم در نساجی 5 دقیقه به من بازی بدهند، شهر خودرو احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد

به گزارش وبلاگ آپلود، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم.

بیژن: انتظار داشتم در نساجی 5 دقیقه به من بازی بدهند، شهر خودرو احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد

مجتبی بیژن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود، درباره حضورش در تیم شهر خودرو گفت: من قبلاً در نساجی با رضا مهاجری کار نموده بودم و با وجود اینکه دو سه پیشنهاد داشتم در نهایت شرایط شهر خودرو را مناسب تر دیدم و با این تیم قرارداد امضا کردم.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد باشگاه شهر خودرو با مسائل مدیریتی روبرو است، توضیح داد: شاید از بیرون اینطور به نظر برسد، ولی آقای حمیداوی و همکارانش کوشش می نمایند تا شهر خودرو با شرایط خوبی وارد مسابقات لیگ برتر گردد. از طرفی خداداد عزیزی هم به نام مشاور عالی باشگاه انتخاب شده است و حضور ایشان هم می تواند یک دلگرمی برای بازیکنان باشد. البته من معتقدم که شهر خودرو احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

مدافع نو تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا برای تمدید قرارداد از باشگاه نساجی با او تماس گرفته اند، نام کرد: من 10 هفته آخر را به علت مصدومیت از دست دادم، ولی در دو هفته خاتمهی شرایط بازی داشتیم. متأسفانه تماسی از باشگاه با من گرفته نشد. من هم طبیعتاً نمی توانستم صبر کنم و باید با تیم هایی که پیشنهاد دادند، مذاکره می کردم.

بیژن در خصوص اینکه آیا از مسئولان باشگاه یا کادر فنی نساجی ناراحت است، خاطر نشان کرد: من ناراحتی خاصی ندارم و به هر حال این حق طبیعی اعضای کادر فنی بود که بازیکنان مدنظر خودشان را انتخاب نمایند. تنها ناراحتی من این بود که در دو هفته آخر شرایط بازی پیدا کردم و انتظار داشتم حداقل پنج دقیقه بازی کنم تا نام بازیکن مصدوم از روی من برداشته گردد. به هر حال خودتان می دانید که وقتی یک بازیکن به علت مصدومیت و بدون انجام بازی لیگ را به خاتمه می رساند شرایط سختی را در فصل نقل وانتقالات پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیژن: انتظار داشتم در نساجی 5 دقیقه به من بازی بدهند، شهر خودرو احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن: انتظار داشتم در نساجی 5 دقیقه به من بازی بدهند، شهر خودرو احتیاج به حمایت مسئولان استان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید