بدهی 700 هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ

به گزارش وبلاگ آپلود، شهرداری ریودوژانیرو هشت سال است که بدهی تنیسور صربستانی را پرداخت نکرده است.

بدهی 700 هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ

به گزارش وبلاگ آپلود و به نقل از آس، یک دادگاه برزیلی ایالت ریودوژانیرو را به پرداخت 731.700 دلار به نواک جوکوویچ محکوم کرد. تنیسور صربستانی در یک رقابت شرکت کرده بود و بر اساس بند قراردادش تمام مبلغی که باید دریافت می کرده را نگرفته است.

مرد شماره دو جهان در سال 2012 در شهر ریودوژانیرو برابر گوستاوو کوئرتن قرار گرفت. شهرداری در آن زمان قول داد که برای این بازی و حضور در دیگر فعالیت هایی هم چون افتتاحیه های ورزشگاه هایی برای تنیسورهای محروم و شرکت در یک مسابقه فوتبال برای خیریه 1.1 میلیون دلار پرداخت می کند.

در قرارداد ذکر شده بود این مبلغ در سه سقط پرداخت می شود اما شهرداری تنها 450 هزار دلار نخست را پرداخت کرد. دادگاه در رابطه با 650 هزار دلار باقی مانده حکم داده است که پس از گذشت هشت سال ارزش این پول به 731.700 رسیده است.

قهرمان 16 گرند اسلم ابتدا در سال 2015 به دادگاه رفت تا این مشکل حل شود اما پیشرفتی در پرونده دیده نشد. جوکوویچ تصمیم گرفت دوباره شکایتی را در ژوئن 2019 ارائه دهد. در مصاحبه ای که تنیسور صربستانی در آن زمان داشت گفت پول برایش اولویت ندارد و بیش از همه آن را به عنوان شرکت در یک کار خیر می بیند.

جوکوویچ تا به امروز برای حضور در مسابقات مختلف تنیس (ATP) نزدیک به 140.2 میلیون یورو به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بدهی 700 هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی 700 هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید