اکران رایگان یک فیلم تئاتر برای بچه ها به بهانه روز دانش آموز

به گزارش وبلاگ آپلود، هم زمان با روز دانش آموز، فیلم تئاتر ن مثل نظم در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت رایگان برای بچه ها و نوجوانان نمایش داده شد.

اکران رایگان یک فیلم تئاتر برای بچه ها به بهانه روز دانش آموز

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مناسبت 13 آبان گرامی داشت روز دانش آموز، نمایش ن مثل نظم را در قالب طرح نمایش نما به صورت اینترنتی نمایش می دهد.

نویسندگی، کارگردان و بازیگری این اثر را علی فروتن، ناصر آویژه، حمید گلی و محمد مسلمی به صورت گروهی بر عهده داشته اند.

به گفته امیر مشهدی عباس مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون، هر سال در این مناسبت، سالن های مرکز تئاتر کانون از حضور دانش آموزان پر از شور و نشاط می شد و مدارس در این روز تماشای تئاتر را در برنامه های ویژه خود قرار می دادند، اما سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا، این امر میسر نشد.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی سالن های تئاتر، تماشای یکی از تئاترهای پرمخاطب مرکز فراوری تئاتر کانون با عنوان ن مثل نظم را در روز 13 آبان در فضای مجازی و پایگاه اینترنتی th.kpf.ir به دانش آموزان هدیه دادیم.

آهنگ سازی نمایش ن مثل نظم که از فراوریات مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در سال 1377 است را امیرعلی رزاقی و مهرداد یکتا بر عهده داشته اند.

این نمایش در رابطه با آموزش نظم به بچه ها در سه بخش نظم در خانه، نظم در طبیعت و شناخت نظام منظم آفریده های خداوند و نظم در جامعه، اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اکران رایگان یک فیلم تئاتر برای بچه ها به بهانه روز دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران رایگان یک فیلم تئاتر برای بچه ها به بهانه روز دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید