امروز؛ احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بعضی از استان ها

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تمرکز بار ش ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این منطقه ها وجود دارد.

امروز؛ احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بعضی از استان ها

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آپلود، مرتضی ضرابی اضافه نمود: این بارش ها به صورت پراکنده تر در بخش هایی از اصفهان، یزد، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، نیمه شمالی کرمان، دامنه های جنوبی البرز مانند قزوین، البرز و تهران و بخش هایی از آذربایجان غربی و شرقی ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از اواسط روز بارش ها کاسته می گردد خاطر نشان کرد: تمرکز بارش ها در شمال شرق و شرق کشور تا شب خواهد بود.

ضرابی از نفوذ توده هوای سرد در نیمه شمالی کشور از فردا اطلاع داد و گفت:کاهش محسوس دما تا شنبه آینده را خواهیم داشت که البته بارش ها در استان های ساحلی خزر نیز تقویت می گردد.

وی اضافه نمود: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی از شنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می گردد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آپلود به نقل از صدا و سیما، این کارشناس هواشناسی با اشاره به وزش باد در بعضی از منطقه ها شمال غرب و استان ای ساحلی خزر برای صبح امروز گفت: وزش این باد ها به نسبت شدید بوده است کما اینکه سرعت وزش باد در مشگین شهر به 82 کیلومتر بر ساعت و در گرگان به 75 کیلومتر بر ساعت رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "امروز؛ احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بعضی از استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بعضی از استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید