افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی وزارت کشور

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریبا نظری پورکیایی ضمن اعلام افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی در سطح وزارت خانه، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در دولت دوازدهم، گفت: تنها در یک ساله دولت دوازدهم حدود 210 مدیر زن در رده های مدیرکل، معاون مدیرکل، معاون استاندار، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و روسای ادارات، در سطوح این وزارتخانه منصوب گردیده اند.

افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی وزارت کشور

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت حدود 330 مدیر زن در سطوح مختلف یادگردیده حوزه های تابعه وزارت کشور در دولت یازدهم و دوازدهم؛ این میزان حاکی از رشد 90درصدی انتصاب مدیران زن در دولت دوازدهم ذیل این وزارتخانه است.

نظری پور کیایی اظهار داشت: از سوی دیگر 2490 دهیار زن در استان ها مشغول به خدمت هستند که از این میزان، 323 نفر در یکساله اخیر دولت دوازدهم منصوب گردیده اند.

وی اضافه کرد: دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور امیدوار است با اهتمام وزیر محترم کشور و استانداران پرتلاش، تا انتها دولت دوازدهم، تعداد مدیران زن در رده های مختلف افزایش یابد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور اظهار داشت: با تعامل و رایزنی های انجام گردیده با استانداران برخی استانها، به زودی شاهد انتصاب معاونین استانداران و فرمانداران از میان زنان توانمند و شایسته خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید