احکام بی اعتبار!

به گزارش وبلاگ آپلود، نه تنها فتاحی و بهاروند از فردای روز فینال، درست مثل هرروز سر کار خود حاضر شدند، بلکه فدراسیون فوتبال هم هیچ توضیحی ارائه نکرد درباره اینکه آیا حکم کمیته اخلاق لغو شده یا نه!

احکام بی اعتبار!

وقتی توضیحی درباره بازگشت به کار فتاحی داده نشد ، احکام بی اعتبار!

سعید فتاحی، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی، سه نفری هستند که برای ارائه توضیحات درباره اتفاقات فینال جام حذفی به کمیته اخلاق احضار شدند. سعید فتاحی و حیدر بهاروند هم که همان شب بازی طی حکمی از فعالیت های فوتبال محروم شده بودند اما دریغ از کوچک ترین احترامی که به این حکم کمیته اخلاق گذاشته گردد!

نه تنها فتاحی و بهاروند از فردای روز فینال، درست مثل هرروز سر کار خود حاضر شدند، بلکه فدراسیون فوتبال هم هیچ توضیحی ارائه نکرد درباره اینکه آیا حکم کمیته اخلاق لغو شده یا نه!

در حالی که انتظار می رفت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آنالیز جوانب این اتفاق حکم نهایی در خصوص سعید فتاحی و سایر مسئولان مقصر در این ماجرا را صادر و رسما اعلام کند، این مقام مسئول تعلیق شده به عنوان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و بدون توجه به حکم کمیته اخلاق در نشست هماهنگی با سرمربیان لیگ رجحان شرکت کرد!

در اینجا دو موضوع مهم مطرح می گردد. یا احکام کمیته اخلاق به قدری بی اعتبار است که خود این کمیته هم برای آن اهمیتی قائل نمی گردد یا قدرت و عزم دفاع از احکام صادر شده در این کمیته وجود ندارد که در هر دو صورت نقد بزرگی به کمیته اخلاق وارد می گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "احکام بی اعتبار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام بی اعتبار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید