آنر گوشی با نمایشگر حفره دار معرفی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ آپلود، آنر، برند زیر مجموعه شرکت هواوی، به تازگی یک پوستر منتشر نموده که به نظر می رسد این شرکت نیز می خواهد یک گوشی پرچمدار با نمایشگر حفره دار معرفی کند. منظور از نمایشگر حفره دار، قرار دریافت دوربین سلفی درون نمایشگر است و این یعنی دیگر شاهد بریدگی های معمول در نمایشگر این گوشی نخواهیم بود. این گوشی قرار است در تاریخ 1 بهمن ماه در شهر پاریس معرفی گردد.

آنر گوشی با نمایشگر حفره دار معرفی خواهد نمود

بهترین حدس ما درباره این محصول این است که احتمالا این گوشی با نام آنر ویو 20 معرفی می گردد و جایگزین آنر ویو 10 گردد. اگر به یاد داشته باشید، گوشی آنر ویو 10 نیز در همین تاریخ در سال گذشته معرفی گردید. در نهایت این گوشی می تواند لقب اولین پرچمداری را بگیرد که به نمایشگر حفره دار مجهز شده است. همچنین این گوشی به پردازنده Kirin 980 مجهز خواهد شد که آخرین نسل از پردازنده های پرچمدار هواوی است. این پردازنده 7 نانومتری در حال حاضر در گوشی های میت 20 و میت 20 پرو عرضه شده است.

در نهایت، هواوی هرچه کوشش کرد تا لقب اولین فراوری کننده گوشی هوشمند با نمایشگر حفره دار را به خود اختصاص دهد، بازهم سامسونگ در این مسیر موفق تر عمل خواهد نمود و زودتر گوشی Galaxy A8s را با این نوع نمایشگر معرفی می نماید. پس از معرفی گلکسی A8s در تاریخ 19 آذر، هواوی نووا 4 نیز با این نوع نمایشگر در تاریخ 26 آذر ماه معرفی خواهد شد و این گوشی آنر نیز لقب سومین گوشی با نمایشگر حفره دار را به خود اختصاص خواهد داد. جدا از این موارد، اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است. شما درباره این محصول و به طور کل گوشی های آنر چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر گوشی با نمایشگر حفره دار معرفی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر گوشی با نمایشگر حفره دار معرفی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید