آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ؛ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین، کرج ، این جاده ها برفی و بارانی است

به گزارش وبلاگ آپلود، مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال اطلاع داد و اعلام کرد: هم اکنون در جاده های اردبیل، تهران، البرز، مازندران، فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز بارش برف و باران گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ؛ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین، کرج ، این جاده ها برفی و بارانی است

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین شرایط محورهای شمالی، هم اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است، اما بارش باران و برف در جاده های شمالی شروع شده است.

آخرین شرایط جوی سایر محورها نیز از بارش برف و باران در بعضی از محورهای اردبیل، تهران، البرز و مازندران خبر می دهد.

بر پایه این گزارش، هم اکنون بارش باران در بعضی از محورهای استان های فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک در بعضی از مقاطع محور شهریار- تهران نیز سنگین است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 436 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.2 درصد افزایش تردد ثبت شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین 14.6 درصد و اوج تردد بین ساعت 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعت سه تا چهار صبح اجرا شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ؛ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین، کرج ، این جاده ها برفی و بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ؛ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین، کرج ، این جاده ها برفی و بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید